Dibujillos y otras cosillas
ei, quin dibuix mes xulo!! i possa el nom dels jugadors i tot!!molt guai! recorda'm que et felicite quan et vegi!!
ei, quin dibuix mes xulo!! i possa el nom dels jugadors i tot!!
ResponderEliminarmolt guai! recorda'm que et felicite quan et vegi!!